tisdag, april 20, 2010

Grymma axlar!

Vaknade innan klockan ringde imorse, men så somnade jag också redan vid 22.00 igår. (Lessen, men därför sov jag när du skickade sms..)
Utvilad med känningar i bäcken låg jag kvar och stretchade som en annan tant för att kunna ta mig upp utan grimaser. Lobo har hållt sig lugn hela natten, jätteskönt. Började som vanligt dagen med en promenad till hans ära sedan blev det tidig lunch för mig. Hemmagjorda köttbullar och kokt potatis intogs redan 10.00 och efter det åkte jag till gymmet och skulle köra biceps. Av någon anledning pockade axlarna på uppmärksamhet, så det blev några övningar av det också. Helt slut och grym pump!!
Ska bli spännande att köra rygg ikväll efter att biceps och baksida axlar redan är slut.. listigt.. :(

Nu kokar jag mer ris åt Lobban och steker kycklingburgare åt mig själv, att serveras med stekt ägg och lite ost på det. MUMMA!!

Inga kommentarer: