onsdag, april 14, 2010

Makaronilåda

Igår blev det bara ett pass på gymmet, körde armarna! Jag kände mig seg redan innan passet, men tänkte att jag nog skulle komma igång bara jag kom in på gymmet...men nä, känslan höll i sig. Fick ingen riktigt bra kontakt, lite pump och kände mig allmänt nere. Jag fullföljde dock mina övningar och gick sedan slokörat hem. Jag tror att jag fortfarande äter för lite (trots att jag gör det hela tiden, men det är nog storleken på portionerna som skall bli lite större), så idag har jag gjort makaronilåda till ett helt kompani som jag sitter och slafsar i mig. Det är så jäkla enkelt och gott!

Dock vaknade jag med lite känningar i svalget idag, men jag har inte tid att bli sjuk nu!! Så jag tänker bortse från det och köra på som vanligt.

Har redan varit på gymmet en gång idag och kört tuttisarna, nu ikväll blir det axlar och förmodligen någon cardio också! Känner mig pigg och igång efter fyra timmar på jobbet nu i eftermiddags!

Inga kommentarer: