torsdag, april 08, 2010

Crossfit

Som sagt cardio imorse med lite axlar i gymmet innan jag åkte hem för att käka och pyssla vidare. Har suttit med mina papper inför deklarationen och alla kvitto som ska sorteras och såklart inventering. Skönt att bli färdig även om jag idag hellre varit utomhus i det fina vädret.
Jag har dessutom hunnit börja titta på träningsupplägg för de 8 st boxare som jag ska coacha till bättre styrka, uthållighet och spänst. Var nere på klubben i tisdags och fick titta och känna lite, så nu hoppas jag på att hinna bli färdig redan i helgen så att de kan komma igång!! Och ja.. jag ska dit och träna igen. Handske på! Got to love it...

Ikväll blev det en pass för ryggen med Bandoolan, dock under lite tidspress, så sista övningen körde jag ensam. Innan han drog hem hann vi även med att dokumentera ca 10 st crossfit- övningar på bild som ska användas på premiärpasset imorgon, och sedan i fortsättningen. Mycket smickrande att de ville ha mig som modell ;)

Imorgon kommer världens bästa Mari hit, och då blir det träning och lunch. Längtar!

Nanna gott :)

3 kommentarer:

Julia sa...

natti!

"Terra Firma" sa...

Fullt upp som vanligt Låter bra det, inte ligga på latsidan haha ;O)

Ha en trevlig helg Gumman så får vi se om vi kan finna en tid när du hinner så vi kan träffas (Ingen stress!!) =O)

kram kram,,

Gloria sa...

'