måndag, april 05, 2010

...Dagens

Glömde ju dagens..
Dagen har ägnats åt att pyssla här hemma, fixat lite matlådor inför veckan och såklart, tränat :)
Vi hade smygpremiär på vårt nya pass Crossfit, and I like it!!! Alot!
Dock är det intressant hur mycket det liknar vår träning i boxningen- men nu har det ett nytt, coolare namn och därför "nystartar" det igen.. men man kan säga att det liknar gammal hederlig cirkelträning väääldigt mycket. Men det förändrar inte faktumet att jag gillar det.



Apropå boxningen så fick jag ett samtal under påsken av min gamla tränare här i byn som bad om hjälp med träningsupplägg och lite kostföreläsning för de nya ungdomarna. Skitkul ju! Och dessutom så räcker det med att höra hans röst på telefon så blir jag sugen på den träningen igen!! Jag älskar verkligen boxningen! Dessvärre har det inte varit prio sedan jag bestämde mig för att tävla i AF. Nu kan det dock vara dags igen... ;)

Inga kommentarer: