tisdag, april 20, 2010

Pain is temporary..

Vaknade inte riktigt till liv ikväll på passet kändes det som. Huvudvärk som kommer från nacken signalerar att det är dags för vila och det ska jag göra imorgon, hela dagen!
Hur som helst gick det ändå bra och jag är nöjd. Ikväll var det ryggen som fick sitt, körde chins enligt vår nya utprovade metod (som eventuellt kommer att delges på bloggen om den funkar i längden, enligt samma som dips- träningen) och ytterligare tre ryggövningar. Avslutade med lite axlar för Bandoolans skull och såklart hans favvo- övning SHRUGS. Jag är övertygad om att jag krymper lite varje gång vi kör den.. Varit uppe på 110kg och vänt, kotraden i ryggen måste komprimerats med minst 1 cm..hihi..

Efter träningen hade jag två klienter i gymmet, far och son, en grymt trevlig genomgång! Sedan tog jag bilen direkt hem till Theresian och Bandoolan, blev serverad blodkorv och tittade på Desperate Housewives. Mycket trevligt avslut på en bra dag!!

...glory is forever

Inga kommentarer: