onsdag, april 21, 2010

Att vara eller icke..

Kanske är det för att någon ställde en speciell fråga i ett speciellt tonläge idag, eller så är det för att verkligheten idag tog ett steg närmre.. Eller så var det för det där jag läste på Facebook.
Eller så var det för att en fråga som snurrat i mitt huvud ganska länge nu plötsligt fick ny fart efter alla de där "slumparna" idag..

Existensiell kris..

Att vara eller icke vara..

Jag vill veta om min plats är där.. eller här.. Kan man ha kakan och äta den? Blir det dubbel besvikelse eller dubbel belöning och glädje?

Är jag stark nog?

3 kommentarer:

"Terra Firma" sa...

Tvivla inte på din styrka Gumman, det enda man kan göra är att följa sitt hjärta.. Det löser sig ska du se,,

om du behöver prata så bara ring..

skickar massor med varma kramar hoppas det hjälper lite i alla fall,,

FitnessDesi sa...

Tack söt-nöten.. :)

"Terra Firma" sa...

Så lite såå Gums,, Finns här om du behöver! =O)

Over and out Söt-Nöten hihi ;O)