måndag, april 12, 2010

Köp mig!!

Som vanligt så går tiden så jäkla snabbt! Solen lyser här utanför och jag hade tänkt komma ut på en långpromenad med Lobo och bara njuta. Men tiden har totalt sprungit iväg för mig!! Den enda fördelen jag har är att jag är ledig imorgon också, så jag kan ta prommisen då istället..
Idag har jag varit på gymmet och kört morgoncardio..hehe.. klockan 12.oo (kallas sooooovmorgon) och lite högreps ben.
Nu på eftermiddagen har jag tvättat allt som gått att tvätta, och suttit vid datorn och kollat på lediga jobb. Vilket bry jag har!! Det finns jättemycket intressant att söka, men inget som passar just nu liksom.. Hittade iallafall ett i stan som jag skickade iväg en ansökan till. Det var ett arbete som kombinerar sport och barn- låter riktigt roligt.
I övrigt fick jag frågan på gymmet idag om jag kan tänka mig att ta några timmar i veckan där och visa runt lite kunder ute bland maskinerna. Alltid en början!
Tanken är att jag sedan ska ha mina fasta PT- kunder som jag prioriterar framför vanliga "kan-du-visa-mig-den-här-maskinen-kunder"..

Vill du bli en av mina fasta kunder!!?

Antingen så kommer Du till mitt gym och tränar, eller så tar jag mig till Dig. Hela passet ( en timme) fokuserar vi på Din träning och Dina behov.
Du köper timmarna enskilt eller om 5tillfällen eller 10tillfällen. Ju större klippkort desto bättre rabatt såklart.
Vill Du så löser jag även Ditt kostupplägg. Det finns ingen begränsning i hur ofta eller sällan vi träffas och tränar ihopa, Du styr det mesta som Du vill ha det!
Hör av dig på min mail med en intresseanmälan!
(Adressen hittar du under min profil när du klickar här ute till höger...)

Nu ska jag ladda lite, sen blir det rygg med Bandoolan!

3 kommentarer:

Mamma Miriam sa...

Hade jag bott lite närmare hade du fått mig som kund i alla fall...synd att det ligger ett helt land och ett hav emellan...

FitnessDesi sa...

Miriam: Dags att flytta "hem" snart då ;) Kram

Mamma Miriam sa...

Ja, det kan man ju önska sig...bara 6-8 år kvar...