fredag, januari 30, 2009

Freeeeeeeedom!

Idag har jag varit pirrig i magen sedan jag vaknade! Det kan bero på att jag tog sovmorgon, att jag åkte till jobbet och plusflexade två timmar trots att jag var ledig, att chefen sa att än är vi inte nerlagda, att träningen gick RIKTIGT bra eller att Thomas inte bara är en duktig massör utan också en fantastisk människa med ett sätt som vinner alla gånger!
McDonald´s maten smakade inget vidare, jag köpte en massa saker som inte var tänkt från början när jag var och handlade och jag kom på att jag glömt ringa mams idag..och ändå har det varit en super-duper-dag :)

Ikväll ska vi ha film-mys, äta minst en liter glass och äta naturgodis (liiite nyttig måste jag ju vara;)
och imorgon ska vi gå på invigning av ett nytt träningscenter och sedan förbereda för bröllopsmässan som är på söndag.

Ha en myspysig kväll!/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

De få gångerna jag äter godis är det ALLTID naturgodis jag äter, det är så gott! Älskar chokladnötterna och kokos.