torsdag, januari 29, 2009

Ett osäkert kort...

Ännu en gång ska vi läggas ner..eller inte. Nya rykten säger att F17 står i blåsväder och vi kommer att få gå hem inom de närmsta åren. Imorgon kallar "chefen- chefen" till möte och genomgång för att bekräfta eller dementera dessa påståenden.. Det tar aldrig slut, snacka om dålig personalhantering!

Dagen har i stort varit bra! Vi har suttit samlade och utvärderat oss själva, vår arbetsplats och uppgifterna vi löser, och det har gett mycket. Det är alltid skönt att få tänka högt och få bekräftelse på att vara på rätt väg.
Avslutade dagen med ett träningpass på gymmet. Ben, rygg och biceps blev det. Vågade mig på att köra chins idag, ett risktagande- men jag använde maskinen med hjälpvikter och körde strikt för att verkligen använda rätt muskler. Vet inte hur jag annars ska kunna nå ut till rätt punkter och stärka upp muskulaturen kring rygg och nacke.. De gör ju mest ont när jag kör chins..

Imorgon är jag egentligen ledig, men Axel- min fotograf, och Hultiin kommer hit för att träna med mig så jag åker mer än gärna dit ändå!! Och så vill jag ju höra vad chefen har att säga..
Eftermiddagen blir en troligen och förhoppningsvis skön upplevelse på Thomas massagebänk..åhh..längtar!

Måste rusa, spikmattan ropar på mig!!/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

blir det nedläggning så har jag ett perfekt jobb till dig här nere, nästan lika tuffa arbetsdagar... hihihi...

KRAM på dig gumman =) =)

FitnessDesi sa...

Haha.. jojo..Kan jag tänka mig du :P