fredag, januari 16, 2009

Alltid är det nåt!

Gissa vem som somnade på en spikmatta igårkväll?? Det var betydligt skönare än vad det låter, det kan jag lova!! Efter en timmes massage hos Tomas kunde man ju tycka att jag fått nog, men när jag kom hem kände jag hur jag började stelna till igen, och beslutade mig för att se om det kunde hjälpa med mattan kanske. Om det var tack vare den eller nåt annat vet jag inte, men imorse när jag vaknade hade jag inte ont! Vilken härlig känsla!!
Så idag har jag kunnat förbereda för festen imorgon, helt enligt önskad planering. All mat är köpt, kostym färdig och allt är redan transporterat till festlokalen. Skönt...
Imorgon ska det ställas iordnind, dukas och lagas mat. Hjälp från Söta syster med sambo såklart. Och så mysen!
Vi blir 35 st och jag längtar! Brukar inte bli fel.. Årets tema är "sagans värld". Kan tyvärr inte avslöja än vad jag ska vara eftersom alltför många läser, och det är ju roligt om det är liiite hemligt iallafall!
Kan dock bjuda på en bild från min förra fest då temat var "rymden"..haha

Jag, Angelican och Teresian...
(Eller: Diana i V, men in black och marsmänniska)


Trevlig fredag/Desi

2 kommentarer:

Christian S. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Christian S. sa...

Jag måste prov att ligga på spikmatta, tror de kan vara bra för min rygg...ser fram emot lite bilder från årets fest efter helgen...hoppas att det blir en KANON fest...:) Stavade så illa på det tidigare inlägget att jag fick skriva om det :)