torsdag, januari 08, 2009

Släpp fången loss!

...och idag kom det till och med mer. Underbart väder med andra ord.
Min chef har nyligen tagit beslut om att Lobo inte längre får vara med mig på jobb, vilket ställer till det lite. Jag anser- såklart- inte att han är ivägen eller stör på något vis, men jag är inte chef därmed basta ;) Lobo huserar därför numera uppe på hundgården där han tagits emot av vänliga människor. Tack! Eftersom detta är något som han inte är van vid, så är det oerhört stressande för honom, stackaren står och skakar när jag hämtar honom. (De andra hundarne skäller och ylar- det är det som stressar gamle vovven). För att göra hans dag lite roligare försöker jag leka med honom så mycket jag hinner- inte mycket... Idag hann vi dock leka i snön-
precis när den nya föll!!



Hann även med en egen liten lekstund på gymmet då jag körde armar lika lugnt upplägg som igår. Lyckades ändå få till en riktigt skön pump och kika lite på mina ådror :P

Najs/Desi

2 kommentarer:

Christian S. sa...

Jag menade Robinson! Jag vet att du tävlad enyligen har sett lite bilder och läst det på någon blogg...skulle du inte vilja vara med och tävla om äran att vinna i Robinson??

Anonym sa...

Tycker du har en dum chef som inte låter Slobbodan vara med på jobb! Får hoppas han vänjer sig vid hundgården... Puss på dig gubben