tisdag, januari 27, 2009

Godnatt

Äntligen hemma efter en lång arbetsdag, närmare bestämt 13 timmar.. Lite trött i huvudet, och en krypande känsla av begynnande träningsvärk i benen- redan! Instruerade ett boxningspass på jobb idag, och gick därefter direkt till gymmet och körde ben, rygg och biceps. Jäklar vilket tryck jag får nu, märkligt vore annat med tanke på intaget jag har.. Käkar mat eller dricker protte hela tiden!! Och det ger sig! Härlig känsla.. :)
Nu blir det en tjuga på spikmattan, sen raka vägen i säng!
Delar med mig av en låt som väcker starka känslor.. njuut...



Sussa gott/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR denna låten. Men versionen som Alexandra Burke gör är outstanding (du måste lyssna).

Kram Marge (Emma)

Anonym sa...

Instämmer! Låten ger mig rysningar varje gång jag hör den! Peter Jöbcka sjunger en svensk version som inte heller är så dum.
Kram