lördag, januari 24, 2009

Så var helgen här!

Vaknade vid 09.30, men tillät mg själv att somna om..det är faktiskt lördag idag :)
Fick ett peppande sms av en killkompis i Åre som tyckte att det var dags för mig att pallra mig dit..gärna ikväll så att jag kunde hänga med på Broken och sen ett hederligt bastubad. Det fick mig att tänka tillbaka på förra årets roadtrip då vi tog oss härifrå till åre i en bil över en natt. Det var galet kul!

Dagen bjuder på veckans sjätte och sista styrketräningspass- vilar imorgon- och detta består av ben, rygg och biceps. Känner mig laddad och stark, trots att frukosten bestod av solrosfrömackor med Nutella och proteindrink..det är fortfarande LÖRDAG!!!
Efter träning blir det fika på stan med Malouna, och ikväll ska det intas en flottig middag med gänget!! Måste även nämna att handbollen ingår i förfesten, annars tror jag att Angelican blir besviken ;)

Hepp/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha tackar för det fina smset, var helt slut efteråt :)

Kan meddela att drickandet går fin fint. trots några enstaka mentala störningar :) men jag kämpar på! toffen var grym måste få köpa några sånna av dig.I går på lunchen satt Robert på sidan av och skämtade järnet för att jag åt så sakta..men den var ju sjukt mäktig! killar dom fattar aldrig...haha!

Kram!

Christian S. sa...

Var du på ute i Trelleborg på Juldagen?? :)