lördag, januari 03, 2009

Och gott kommer det att bli!

Nyårsspektaklet blev över all förväntan, men ändå inte..vi har väl aldrig haft en tråkig fest med gänget, och denna var kanon!! Vi lekte lekar, åt gott och drack gott, och vips så var klockan 03.30 och jag ringde efter en taxi. Hör och häpna- vi fick tag i en storbil som hämtade oss efter 10minuter, otroligt med tanke på vilken dag/natt det faktiskt var..

Dagarna efter partajet har faktiskt gaaanska effektiva, nåja torsdagen var väl inte såå många knop, men igår lyckades vi faktiskt komma iväg in till stan och titta på möbler och lösa lite andra småärenden. Idag har jag producerat en lång lista som ska utföras innan alla butiker stänger. Det ska bl.a köpas ny säng(!), tittas på klädförvaring, skohylla, gå på banken, handla hem god och nyttig mat- kan ju inte leva på chips alltid ;)
Som ni förstår så har mitt lilla "rensa-projekt" utvecklas till att "jag möblerar om och köper nytt- projekt"...ibland blir jag så trött på mig själv.

Idag har vi fått snö- till både min och Lobos förtjusning!! Och jag har lovat honom att passa på och leka med honom ute nu så mycket som möjligt innan allt försvinner, så det måste jag hålla.


Det nya BLIR gott- jag lovar/Desi

Inga kommentarer: