fredag, januari 23, 2009

VNUM SED LEONUM

Vaknade imorse med sprängande kräk- huvudvärk och smärta i axlar-nacke och rygg... Det vanliga alltså.. Nu kan jag iallafall konstatera att mycket av spänningarna är mentalt tryck, och då tänker jag givetvis på det jag skrev om igår. Bara tanken på detta gör mig så jäkla förbannad!! Vem äger rätten att få mig att må så dåligt? Är det rätt att jag ska ligga och spänna mig omedvetet i sömnen för att människor runt omkring mig beter sig som sopor? Hell NO!! Med dessa tankar sjukgymnastiserade jag mig själv tills det blev lite bättre, sen drog jag till gymmet och körde dagens pass. Ingen ska stoppa mig från att uppnå mina drömmar och mål..
Mantrat i huvudet gick på; "Bryt ner för att bygga upp, det som inte dödar härdar.."

Jag må se liten och bräcklig ut, men jag kan vara snabb som en vessla och stark som ett lejon.. Så du gör bäst i att mucka gräl med nån annan..

Mina klor är ute/ Desi

1 kommentar:

Frida sa...

SV: hahah kanske fel inlägg att ge ngn kommentar tillbaka om skåne schablablat maybebaby? Men iaf, som sagt why bother in taking it away ;) thihi jag började ju prata flytande skånska..inte grov jäkla skånska med paddehattar och fubbikar men defenitivt skånska/blekinska för någon dag sen, det gick över igår.. strange strange ;)