söndag, januari 25, 2009

Saturday night..

Veckans sista pass på gymmet blev riktigt bra! Idag har jag träningsvärk i vaderna och det älskar jag! Det kan vara så att stövlarna jag hade på mig igårkväll hjälpte till lite grann att påskynda processen för känslan kom redan då..
Vi följde Sverige mot Frankrike i handbollen, slet vårt hår när det inte gick särskilt bra, sen hamnade all fokus på mig...jag hade gjort av med min mobiltelefon!! JAG!! Efter mycket om och men och hemska bilder i mitt huvud om vad som möjligtvis hade hänt och i vems händer min lur nu vilade så ringde grannen och gav det positiva beskedet: "Ja, nåt är det iallafall som låter från din lägenhet när jag ringer ditt nummer.." Lugn och ro..
Vidare drog vi till Nivå och tryckte oxfilé och bearnaise- sås =)! Kvällen spenderades sittandes i en av sofforna där och fnissa åt andra människor. Inte på nåt elakt sätt- jag lovar ;) Vid 01.30 tyckte vi att kvällen var på topp så då drog vi vidare- hem. Najs och lagom kväll.

Imorgon kör vi igen!/Desi

Inga kommentarer: