torsdag, januari 15, 2009

Kontakt!

Igår satt jag framför en dator hela dagen på jobb..inte vidare roligt. Hade det inte varit för att uppgiften jag löste i sig var en utmaning så hade jag nog blivit rastlös. Nu blev jag bara trött av fokus på skärmen och avslutade faktiskt min arbetsdag med att gå ner en sväng på gymmet.. Det är så slönt att få rensa tankarna och fokusera på nåt annat- träning! Jag hann alltså inte simma.. Istället körde jag bröst och axlar, och jag fick verkligen bra kontakt! Tränade i ett otroligt lugnt tempo med låga vikter (minst hela denna veckan också...) men kände ändå precis som på ryggpasset att det gav effekt.
Idag har jag träningsvärk i tuttarna och axlarna. Inte sån där grym jäkla träningsvärk, utan en mer behaglig (?) variant.

Senare idag ska jag få behandling av massören Tomas..jag hoppas-hoppas att det ska funka bättre denna gången än förra..

Wish me luck!/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Längesedan jag var inne på din blogg. Gillar verkligen din nya design! Supersnygg!
Kram

Anonym sa...

Träningsvärk i tuttarna, ja det var LÄÄÄÄNGE sedan man hade något sådant, tuttar alltså..hahaha

hoppas att allt är bra med dig gumman, skulle hört av mig men vi drabbades av den supersköna kräksjukan eller vad man annars kan kalla den= bantnigssjukan..hihihi.. så jag har legat helt pall.. och tro det eller ej Roffe tog dem i de hela 4tim jag låg och körde lastbil.. framsteg=) hihi nä nu var jag elak... men han var ju döende så han min kräksjuka var inte så alvarlig somhans förkylning
KILLAR SKÄRP ER. =)
Puss på dig gumman =)
LOVE U