tisdag, januari 20, 2009

Jag växer och frodas..

Idag körde jag igenom andra halvan av kroppen: ben, rygg och biceps. Ett riktigt bra pass! Jag vågade till och med köra lite tyngre på latsdraget efter en ordentlig uppvärmning. Min långa vila efter tävlingen har verkligen gjort gott, jag kunde nästan höra mina muskler tjoa av lycka när jag tog i för kung och fosterland på sista repsen! Det är en underbar känsla att träna "på riktigt"... Och ännu häftigare är förändringen av min kropp efter deffen; Trots att jag gått upp i vikt så syns fortfarande mina ådror (trodde att de skulle försvinna när jag började lägga på mig lite igen) och jag får en helt annan känsla av pumpen än jag fick förut.

Imorgon är det åter bröst, triceps och mage.. Har en grym träningsvärk sedan igår så det ska bli ytterst spännande och se vilka resultat jag gör!

Kvällen skulle egentligen ha erbjudit bio i staden, men eftersom någon tittat fel på Internet så fick vi istället nöja oss med hemma- fika och nu även "Independence Day" på tv.

Ha en trevlig kväll!/Desi

1 kommentar:

Christian S. sa...

Träna är underbart...skönt att du har kvar din ådror..ser ut som en tuff vecka för din del...