söndag, februari 01, 2009

Bröllopsmässa

Helgen har gått i alldeles lagom takt. Träning igår som gick bra, och en inflyttningsfest på kvällen av karaktär rolig!! Jag drog mig dock hemåt i rimlig tid för att stiga upp 6 timmar senare och åka till bröllopsmässan och locka publik till min monter :)
Produkterna God Balans gick som smör i solsken och det var många som visade intresse för kost- och träningsupplägg.. Jag hoppas på många nya kunder och adepter!



Nu ska jag kasta mig ut i köket och göra matlådor för kommande vecka.. Jag är riktigt sugen på fullkornslasagne, så det får det bli!! Imorgon startar 3:e och tuffaste veckan i mitt tunga styrkeprogram sedan går det neråt igen.. huga! Jag laddar ikväll med Texas Pecan- glass och en protte ;)

Skön söndag/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm inte för att vara sån..Men tjejen som kikar i foldern ser inte direkt ut att vara i behov av "god balans";)

Fast hon kanske vill ha som måltidsersättare=)

FitnessDesi sa...

Haha.. nää.. det har du rätt i . Hon var i bra form och såg hälsosam ut, tror att hon nog var mest intresserad av de andra tillskotten och vitaminerna? :)