tisdag, februari 17, 2009

Sugen på något gott??

Idag har det varit en riktig flams-dag. Jag har fått mycket gjort, men däremellan har det varit torr humor, låga skämt och mycket fniss.. Det är något magiskt med min arbetsplats just nu, vet inte vad det är men jag hoppas att det kommit för att stanna.. Trots alla "hot" som hänger över oss just nu så är vi glada och visar att vi uppskattar varandra- viktigt och underbart härligt!

Eftersom det redan gått en vecka sedan sist jag körde armar så var det dags igen ;)
Samma som förra veckan, men lägg märke till:
  • Dips
  • Press från pannan: 25kg* 6reps* 8set
  • Bicepscurl z-stång: 27.5kg* 6reps* 8set
  • Bodybuildern cc: 20kg* 6reps* 8set
Jag känner smaken segersötma varje dag!!

Sweet/Desi

4 kommentarer:

Mamma Miriam sa...

Här går träningen också bra. Kan nu springa 20 minuter på bandet utan att hoppas på att få dö! Armar och ben börjar också visa att de fått vara i arbete. Yeay!

Anonym sa...

Ser starkt ut tjejen. Är det någon mer tävlingssatsning under 09 på G?

FitnessDesi sa...

Miriam: Härligt jobbat!! Jag är så imponerad att du hinner och orka pussla ihop all din tid så att du även kan träna.. Starkt!

Emil: Känns så jäkla bra nu, vill verkligen passa på att köra skiten ur mig själv medan jag kan ;) Troligtvis blir det bara DC men den som lever får se ;)

Anonym sa...

BARA Dc!? Det är nog tillräckligt det! Jag kommer kanske kanske orka med en tävling till efter Aströmer. Skulle vilja vara med på fitnessfestivalen, men vill satsa stenhårt på GP 2010, och då är inte 2 dieter tätt inpå varandra någon vidare idé, om man skall kunna göra någon som helst skada.