onsdag, februari 04, 2009

I have a new frizz..

I brist på annan sysselsättning igårkväll så åkte köks- saxen fram och gav mig en lugg.. en riktig lugg. Jag inser att jag de närmsta veckorna blir tvungen att ta omvägar genom stan så att ryskan inte ser mig- hon kommer att bli galen och fortsätta skrika "Snälla- inte lugg!".. Haha

Idag har jag kört ännu ett bröst, triceps och mage-pass på gymmet. Är uppe i 7 set på de stora muskelgrupperna och jag vill lova att det känns.. Efter två övningar bröst skulle jag ge mig på att köra dips, men det gick inte för axlarna var redan helt slut och skrek och bad om nåd! Det blev dips mot bänk istället..
Som belöning har jag ikväll frossat i semlor med Angelican, Stefania och Hultan..en riktigt skön liten myskväll.
Nu ska jag fortsätta att packa min väska..imorgon åker jag! Hör av mig igen på söndag när jag är åter, med lite bilder och så- som vanligt :)

Sov gott/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska intervjua Magnus Samuelsson i dagarna. Vill du att jag ska ställa någon speciell fråga? Skriv det då på min blogg!