söndag, februari 08, 2009

Att komma bort- för att komma hem..

Ibland är det märkligt hur livet redan vet mitt nästa steg.. Jag känner mig själv så bra att jag ibland glömmer vad som är bäst för mig.
Min längtan efter att få komma bort var så stark, bara för att jag sedan skulle upptäcka..att jag vill INTE bort, jag vill inte ändra på någonting! Jag har det så jäkla bra som det är, jag är lycklig där jag är nu och jag vill inte bli av med det oavsett vad som må vänta på andra sidan! Alla mina motgångar stärker mig på ett sätt som jag unnar alla andra- det finns en mening med det som händer. Det finns en anledning att jag prövas i motgång, och det finns en mening med det lyckorus jag känner när jag övervinner allt!


Jag är lycklig!
Och det tog mig hela fyra dagar att komma på det... ;)



Back to reality- oops, there goes gravity../Desi

4 kommentarer:

Christian S. sa...

Jag ska bort i 10 dagar nu, dock är det med jobb så resan var väntad...kommer att ha tillgång till gym på storts ett alla mina hotell, borta bra men hemma bäst!! Ett gammalt ordspråk :)

Anonym sa...

Klart du har det bra hemma, du har ju världens bästa kompisar och världens bästa granne ;)


Ok, du är lite bra att ha som kompis också :)

Anonym sa...

SÅ söt du e gumman , kände direkt igen dig på fotot =))) hahaha. hoppas att du hade kul nere i hålan =) se om vi kan klaffa ihop det nästa gång =) vi har ju inte träffats sen förra året..hihii

KRAM på dig =)

FitnessDesi sa...

Grannen: JAAAA, det har jag :) och jag älskar er allihopa!!