fredag, februari 13, 2009

Freeeeeeeeeeeeeeeeedaaaag!!

Vilken dag det har varit! Det har inte hänt nåt speciellt- jag har varit på jobb som vanligt och så- men det bara rusar endorfiner i min kropp, och ändå har jag ju inte tränat.. Kan det vara överskottenergi kanske? Jag är pirrig i magen precis HELA tiden, och jag känner mig förväntansfull som ett litet barn- men jag vet inte på vad?!
Jag stack ifrån jobb lite tidigare än vad det var tänkt, det är ju ändå fredag;) och tanken var en fika i staden, men vi beslöt oss för att stanna och luncha på Bar o Matsal istället.. Efter mycket mat och snack åkte vi hem hit och Mattias hjälpte mig att fixa mina gamla 60-tals lampor som jag vill ha i förnstret.. Blev jättefint..

Vi har fortfarande snö, mycket, och det är riktigt kallt ute. Kallt och torr luft- inte det där fuktiga vädret som det brukar vara här på vintern, vilket gör att det är underbart att vistas utomhus!
Vi har precis varit ute och lekt med Lobban, och snart ska jag hoppa in i duschen för att bli klar för kvällen; Middag på stan och tillhörande pubrunda :)

Trevlig kväll/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror minsann du har hittat en balans i vardagen som du trivs med. Å därför känner du sådant lyckorus. Inget MÅSTE med vare sig träning, jobb hälsa eller kost. Det är då, vi som människor, mår som bäst, tror jag.

Bara att gratulera!