tisdag, februari 10, 2009

Booty...

Skulle precis slänga på mig ett par jeans för att gå kvällsprommis med Lobban..
I all hast- rastsällskapet stod och väntade utanför- så slet jag åt mig ett par av mina slappa "deff-jeans", dvs min minnesbild var att jeansen var slappa och bekväma. Men icke! Jag har fått tillbaka min rumpa, och lite till ;) Det var med ovana steg som jag raskade runt i ett par riktigt tighta jeans i parken..och inte bara det- det såg t.om bra ut :)

Dagens träningspass brann inne pga tidsbrist och jobbet. Har försökt lova mig själv att aldrig ändra mitt i ett träningsprogram, men när det gäller jobbet så kan jag ju inte påverka mina tider mer än till en viss gräns...går det inte så går det inte. Detta innebär att morgondagens vila infann sig redan idag, och så kör jag två dagar i sträck imorgon och torsdag istället. Alltså: imorgon armar!!

Supernajs!/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha!! Been there done that=) Har typ mjukisbyxor nuförtiden*s* Men en vacker dag sitter mina andra byxor som en smäck igen;)