torsdag, februari 12, 2009

Det kommer tillbaka..

Känslan som jag känt så många gånger förut har börjat infinna sig allt oftare och under längre tidsperiod.. från några ögonblick till hela dagar- jag mår så jäkla bra! Jag vill inte på något sätt försöka att försköna min vardag eller låta präktig, men jag har verkligen lyckats rensa bort de största energitjuvarna i min omgivning och resultatet är nu en lugn och behaglig Desi som klarar av att fokusera på rätt saker.. Och jag mår så himla bra av att ha det såhär!!
  • Jag längtar efter att komma till mitt jobb - efter konfrontationen med min plågoande så känner jag mig starkare än någonsin- och besväringarna förgyller ju alltid min vardag, jag sitter till och med kvar efter att jag slutat och känner ingen stress att behöva komma hem för att kunna slappna av.
  • Mina vänner är fortfarande de bästa man kan ha.. Jag hoppas att jag på något sätt lyckas återgälda all den kärlek och förståelse som jag får av dem, de är så otroligt viktiga för mig!
  • Träningen går så bra att jag skäms :)
    Idag körde jag framsida ben, vader och axlar.. grymt bra pass, jag gick med ett leende på läpparna hela timmen även vid de tillfällen som jag egentligen mådde lite illa ;)
Nu är det snart helg! Skulle egentligen vara ledig imorgon, men jag har ett viktigt möte jag måste gå på, så det blir en förmiddags plusflex. Jag vilar från träningen, så istället shoppar jag väl loss i staden eller så blir det en mysig eftermiddagsfika... Vi får väl se vad som bjuds..

Ha en mysig kväll/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen den där känslan som kommer oftare och stannar längre... Ljuvligt. jag befinner mig i ett liknande tillstånd...
Men du, jag har undrat en tid, är du 79a?

Anonym sa...

Ja du får absolut INTE skämmas för att må bra Desi! Det ska ingen människa någonsin göra!
Ut med den bara =) känslan alltså!

Kör hårt nu!