fredag, februari 27, 2009

Återtag

Anledningen till mitt uteblivna bloggande denna vecka är enkel.. Jag har varit iväg på stridsskjutning med besväringen och inte haft någon som helst tid att sitta framför en dator. Veckan har varit riktigt rolig och jag mår grymt bra!
Av ovanstående anledning så har även träningen fått stå till sidan, hann med ett snabbpass i måndagskväll på 15min, men inte mer än så.. Dock har det blivit oändligt många steg och det har känts i både rygg och ben när jag äntligen fått ligga ner på slutet av dagen. Idag gjorde jag ett återtag på fysen och drog igenom de muskelgrupper som jag annars skulle kört innan i veckan. Dagens pass blev alltså framsida ben, biceps, triceps och axlar.. två övningar av varje muskelgrupp utom axlar som bara fick en, och jag valde att köra högreps med tre set i varje. Kändes snabbt, effektivt och jag var tömd när jag lämnade gymmet..precis som jag vill ha det!

Vi körde en storfika på jobbet idag, och efter en snabb överslagsräkning så visade det sig att hälften av alla närvarande egentligen var lediga.. Jag antar att vi just nu har det jäkligt trevligt på jobbet ;)

Slänger in en blänkare här och tipsar om min älskade spikmatta som jag numera är återförsäljare på!! Jag ligger ungefär 100kr under butikspris, så finns det ett intresse är det bara att hojta till! Jag lovar att ni inte kommer att bli missnöjda :)

Kramen/Desi

Inga kommentarer: