söndag, mars 01, 2009

No sugar added..

Har precis kommit hem efter ett trevligt tårtkalas hos Theresian som fyllde 30 år i veckan! Hela gänget var där, 25 pers som skramlade kaffekoppar och tryckte bakelser- mycket skratt och som alltid enormt trevligt!
Helgen har varit lugn och underbart trevlig! I fredags blev det en sen kvällsfika i byn med skvaller och mys, vi var väl inte hemma förrän närmare natten, och igår jobbade jag i baren på en privat 60års fest. Roliga gäster och trevlig underhållning gjorde att tiden gick snabbt-
lättförtjänta pengar ;)

Har kommit till sista veckan i mitt tunga program och alltså är det även dags för en förändring av kosten. Nu är det slut med fika mitt i veckan och skräpmaten. Jag ska fortsätta att äta mycket, men av rätt sorts mat. Ingick en pakt med Angelican- som anser att det är lättare om man är två (såklart!)- och Stefania på kalaset ikväll. Det kan till och med bli en och en annan morgonpromenad bara för sakens skull. Men missta er inte- målet är fortfarande att bygga ;)

Ha en mysig kväll!/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Jag tror du kommer komma in duktigt hård och välbyggd om du fortsätter med byggandet fram till sommaren ungefär sen kör dieten kanske 12 veckor innan FF! Kör hårt nu!

Christian S. sa...

Kan du ge mig tips på ett bra fettförbränings preparat, jag är i stort behov att hitta något riktigt bra, svaar gärna på min blogg