fredag, mars 20, 2009

Helgen är nära..

Träningspasset igår blev lyckat! Vet inte om jag kan säga att det var Ragens förtjänst, men peppad var jag iallafall, och eftersom det nu var några dagar sedan jag såg ett gym så bestämde jag mig för att köra igenom hela kroppen- en övning per muskelgrupp. det officiella syftet var att låta hela kroppen vakna, men i mitt huvud existerade bara tanken på att kontrollera att jag inte tappat styrka någonstans.. Jag är en liten trams ibland.. :)

Jag har ju glömt att berätta tidigare att min Theresian fått en liten flicka! Vi var där och hälsade på i tisdgas när hon fyllde en vecka, och hon är sannerligen den sötaste en veckas- bebis jag någonsin sett!!

Med detta vill jag önska er alla en trevlig eftermiddag! Själv ska jag ut i solen och fika med vänner på stan. Ikväll är det födelsedagsfest hos Angelican med goa gänget, ska bli superkul! Dessutom kommer Bam-Bam med familj på besök hela helgen och jag lääängtar efter dem!

PUSS/Desi

Inga kommentarer: