fredag, mars 06, 2009

Tiden går fort när man tänker på annat...

Insåg just att jag inte skrivit något inlägg sedan i tisdags.. dåligt. Det händer uppenbarligen så mycket annat spännande i mitt liv just nu att jag helt enkelt glömmer bort det, och tänker jag att jag skriver nåt nästa dag.. så plötsligt har det gått några dagar.
Hade tänkt skriva igår, men jag gjorde ett skitpass (rent ut sagt) på gymmet och ville inte dela med mig av den tråkiga stämningen då. Det var väl inget särskilt egentligen som hände, men jag hade dålig energi och ingen kraft alls. Resultatet blev bara ett dåligt humör och uppgivenhet..

Men idag är jag på topp! Av många olika anledningar så känner jag mig lycklig och otroligt positiv till allt just nu (utom en liten stund igår då ;) och jag har en härlig känsla i magen som säger att jag är på rätt väg..
Ikväll blir det en lugn kväll, imorgon ska vi på 2*30års-fest, det ska bli himla roligt!! Det enda som grusar mina planer något är beskedet om att vi åker på vinterutbildningen redan på söndag istället för måndag.. ingen sovmorgon för mig alltså.. ;)


Puss!!/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg bild...
vems hund?

Anonym sa...

Oj oj, lite cleavage här des! ;)