fredag, februari 20, 2009

Mer boooooty!!

Fredag!!
inledde dagen med en timmes sovmorgon, gick upp och käkade frukost och sen tänkte jag att jag skulle väga mig.. mest lite på skoj eftersom det var typ sex veckor sedan och jag är medveten om att jag ju lagt på mig vikt sedan dess...hmm
Åkte en sväng till jobb vid 09.00 för att packa och förbereda inför nästa vecka, sa hej till kollegorna och tog en kopp kaffe. Sedan åkte jag till Silpinge och fikade lite och pratade strunt och la Tarot- kort om framtida planer.. Det lät mycket bra! Jag berättade om min upplevelse på vågen för Malouna, som genast slet fram sin egen för hon trodde inte sina öron. Jag fick snällt bevisa min skuld.. 70kg.. 70!! Haha.. Jag har aldrig vägt så mycket!! Å andra sidan har jag heller aldrig varit så stark som nu, så jag antar att det är värt det.. Men ändå. Jag har fortfarande lite svårt för att ta in det.. :)

Ikväll blir det After Work på O´learys i staden.. Roligt, roligt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara mina kärleksmums ;).

Anonym sa...

KÖTTAR DESI! du är så duktig och stark :)

Anonym sa...

förstår hur det känns..jag går bara upp och upp och upp och man undrar hur man kan se "bättre och bättre ut" fast man bara väger mer o mer..

Anonym sa...

Vågen är vår tids största illusionist !! Spegeln är mer sanning!

Kör hårt Desi! Du e grym!

Anonym sa...

hej där
Hur mår en sådan trevlig tös nu för tiden??? Jag funderar på ta upp lite träning nu när man har lite tid har du några bra tips.
Björn

FitnessDesi sa...

Tant Brun: Ja du, tur attvi inte bor grannar för då vet jag vems skafferi jag varit och nallat i varje dag ;)

Malin o Emil: Tack!! Ni är grymma ni med! Det peppar mig att ni håller på mig!

Denise: Har aldrig vägt mer än 67kg tidigare, och jag trodde att jag skulle må dåligt av att väga mer, men det är en otrolig känsla att vara tyngre, starkare och fortfarande vara jävligt nöjd!!

Björn: Jag hjälper dig gärna! Sänd mig ett mejl med mål och syfte med din träning så ska jag se vad jag kan göra för dig!

Anonym sa...

Hej
Jag är lite nyfiken. Du skrev i tidigare blogginlägg att du i nuläget vägde ca 70kg, vad vägde du på tävlingsdagen som lägst och mätt du fett%? Hur lång är du?
Tack på förhand