måndag, maj 12, 2008

Vårrusning..

Idag har det dock varit allt annat än vår.. Lite lessen är jag allt, jag som ställt in mig på sommar och sol nu. Har varit ledig idag, snoozade lite längre än planerat- som vanligt- sen blev det morgonrunda med Lobo.
Hade kundmöte med Julia idag där vi la upp denna veckans diet, för att sedan gå på vanlig mat helt och hållet nästa vecka. Till detta la vi till diverse kosttillskott, bla MiviTotal, antioxidanter och protein.
Käkade en god lunch på stan, sedan åkte jag direkt upp på jobb (jag vet..är där alltid trots att jag är ledig..märkligt:) Var hos läkaren som ÄNTLIGEN ger mig en remiss till magnetröntgen på mitt bäcken!! Lyckan är total, att det ska behöva ta så lång tid.. Efter det körde jag ben på gymmet, käkade, tog på löpstället och åkte med bussen som var inhyrd dagen till ära till Vårruset i Växjö. Ungefär 6000 tjejer samlade på en och samma plats- det var några smarta killar som tog tillfället i akt och placerade sig längs med banan- och det var riktigt trångt att ta sig fram. Kallt som fan var det också, innan vi började knata..efter 1km gnällde jag för att jag var tokvarm istället..haha..jag bara är sån! Det var himla härligt att få springa iallafall och det blev en skaplig tid på 26minuter med. Väl i mål fick vi belöningen- die grosse matkasse med goda nyttigheter!


Vi var inte snyggast men vi hade störst lagtröjor..



Startfältet BAKOM oss..
Peter Siepen förstod hur bra oddsen var..

Har precis kommit innanför dörren, mina ben tackar mig för det dubbla passet och lovar att hämnas med träningsvärk imorgon (hoppas jag). Kastrullerna står på spisen och snart är matlådorna för imorgon klara.. Nu vill jag bara sooova..

Spring i benen= vår/Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Är inte ett dugg avundsjuk på dig som sprang vårruset ;)
Däremot är jag fruktansvärt avundsjuk för att du var i Växjö samtidigt som Peter Siepen. Bara ääääälskar honom!!!!/Rebecca