måndag, maj 19, 2008

Eller så kan man...

Man kan välja att lägga sig ner när motståndet är för tungt, eller så kan man ställa sig upp och rida ut stormen..

Man kan välja att gräma sig och gnälla över att nya överkastet till sängen var fel storlek, eller så kan man köpa ett till.. Och när man ändå är i farten kan man lägga heela kvällen på att sprätta, lappa, fålla och sy ihopa till ett nytt, tillräckligt stort överkast :)



Synd bara att jag måste slita bort det nu meddetsamma för att kunna gå och lägga mig..

Jag är ledig imorgon- skräll ;) Planen är en morgonpromenad vid 08-snåret, för att sen åka in till stan och till tatueraren vid 10.00. Däremellan vankas frukost i storköket där Linda håller i bakandet denna veckan. Mums!
Efter tattoo-verksamheten ska jag åka vidare för att titta på bilen med stort B.. Om jag hoppas och ni håller tummarna, så blir det nog en riktigt bra dag imorgon. Med extra flyt ringer Sara och har en tid för klippning och eventuella trollerier också!!

Nanna sött/Desi

Inga kommentarer: