tisdag, maj 20, 2008

Jag har funnit den rätta!

Vårkänslor i all ära, men nu är jag förälskad på riktigt!! Allt stämmer och det känns perfekt.. Jag är pirrig i magen, och jag kan inte sluta tänka på det.. Så nu tror jag att jag kommer att bli galen om jag inte köper den- bilen med stort B. Var och provkörde idag, och den är så rätt!!

Skön att sitta i och köra, ett jäkla drag i lådan (automatare) och till och med snygg färg ;) Det var faktiskt nära att jag tog den på stående fot.. Det fanns bara två detaljer som inte var så bra..eller mest den ena: (Bilen KOSTAR), och det är preciiis att Lobo får plats med bekvämlighet där bak.. Annars!!
Jag är så förtjust att jag var tvungen att hejda mig från impulsköp..eller rättare sagt Henke hindrade mig med orden "du kan ju fundera lite" och "sug nu lite på det här".. Förståndigt.

Objektet för min förälskelse: Subaru Impreza Sport...


Innan rallyt (!) var jag med och stöttade när Henke skulle märka sin arm
i form av en tatuering..jag hade hoppats på lite tårar för evigt häckel,
men det kom inga.. Själv bokade jag in mig på en tid för ny bild att försköna min kropp om några veckor, jag återkommer givetvis med detta! Här kan ni syna Henkes tattoo:

Ikväll är det tjejernas kväll: Desperate på 5:an med tillhörande fika!

Nu ska jag njuta av solen!/Desi

Inga kommentarer: