tisdag, maj 13, 2008

Absolut orättvist!

Skitdag- har det varit idag..
Vaknat typ 5ggr inatt och haft ONT i halsen, framförallt när jag sväljer. Gick upp ändå vid 06.15 mest för att komma igång, tyckte att det gick ganska bra :) Tog en dunder-alvedon och drog till jobb. (Redan här kan jag höra era protester). Satt på möööööte hela dagen, och efterhand som tiden gick fick jag sanslösa köldspasmer och kunde knappt prata. Ögonen tårades hela tiden, av febern, och det kändes som att jag skulle brista ut i gråt varje minut.

SKIT SKIT SKIT

Jag har inte tid att vara sjuk, hur många gånger ska jag säga det? Kan inte minnas när jag senast hade ont i halsen/feber, och jag vet att det bröt ut igår när vi stod och väntade på hyrbussen i
90 sanslösa minuter. I svettiga kläder och dåligt kall vind- jippie.. So NOT worth it..

Fick åka hem från jobb vid 15.00, köpte 2 liter glass som jag med gott samvete ska trycka i
mig- gråtandes. Jag tänker tömma all negativ energi idag, så att när jag vaknar imorgon är mitt ljuvliga humör och tankar tillbaka!!

Give me a break!!/Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!

Frida sa...

Krya på diiig!! Ät glass från mig med :)