onsdag, maj 21, 2008

Sötnosar!

Hej alla ni söta som känner igen ett vekt rop när ni hör det :)
Tack för att ni är här.. Det har varit så dött här att jag funderat på att sluta skriva. Jag förstår om det inte är lika rolig läsning längre nu när dieten är avklarad, och framförallt inte nu när jag tillika varit sjuk och har träningsuppehåll...det är ju trots allt min kost och träning jag vill delge er om..

Har ni nåt önskemål eller förslag på vad jag ska skriva om för att göra läsningen lite roligare tills jag är igång igen, så kom gärna med tips!!

En annan ( förtydligar att en annan är jag) har förresten klippt sig idag, kort. (Vet att man inte kan klippa sig längre...) Men i mina ögon är det kort, och uppklippt. En riktigt härlig sommarfrissa som man kan piffa med andra ord.. Som frihet på nåt sätt. Underbart!

En dag närmre/Desi

4 kommentarer:

Frida sa...

thihi nä det är ju liite svårt att klippa det längre, (btw emil sa att han ville det när vi var kring 7 tror jag) Men du måste ju lägga upp en bild!!

Anonym sa...

Då får du ju lägga upp bild på nya frippan ;)

Anonym sa...

Klart att du ska fortsätta blogga!

Anonym sa...

Fortsätt blogga, jag läser!