tisdag, maj 06, 2008

Och solen lyser på mig..!

Dagen har gått himla snabbt idag! Så snabbt att när det var dags att sticka hem från jobb, så hade jag fortfarande lite kvar att göra.. så jag stannade en stund till..
Vaknade imorse vid 05.00, det är sant! Trodde det knappt själv, så jag tvingade mig att somna om- med resultatet att jag kände mig som levande död när klockan sen ringde.. Snoozade och höll på att försova mig! Varför lär jag mig aldrig?!

Tränade på lunchen idag för att hinna. Hade stämt träff med Ingo, behövde lite pepp och pass vid bänkpressen kände jag. Och det gick bra!! Körde bröst och biceps, och jag var stark framförallt i brösten! Bänkade 55kg och repsade 6st i fyra set..gick vidare med liggande hantelflyes och körde tre set på 15kg! Kändes skitbra!

Nu ska jag laga lite mat och röja balkongen- ut med utemöbler och annat mys..snart börjar de härliga ute-uppe-sittarkvällarna :)

Aiight/Desi

Inga kommentarer: