lördag, maj 31, 2008

Som ett brev...

...på posten kom denna ljuvliga smärta i ben och rumpa! Träningsvärken kom smygande redan igårkväll, efter att ha burit ölbackar upp och ner i trappor ungefär trettio gånger (och då inte med tomflaskor;) Jo, att rusa i trappor är ett bra sätt att påskynda processen efter ett härligt gympass..haha.

Kvällen igår var väldigt trevlig, jag kände många av gästerna sedan tidigare vilket gör att tiden går lite fortare, och blir det mindre att göra så finns det alltid någon som hänger kvar för lite skitsnack..eller som igår då- mest träningssnack!

Har dragits med någon form av nackspärr sedan i onsdags, och igårkväll var det riktigt pinande. Kände lite stress inför idag då jag ska köra chins på gymet, men (peppar ta i trä) så tror jag att det gått över under natten. Det var väl allt flaskjonglerande ;) som tog bort det.

Nu ska jag gå en sväng i soooolen med Lobban, sen chins på gymet och efter det direkt hem till Matte för solning i trädgård med senare tillhörande grillpartaj..

Jag o Vera på grisfest..
Simma lugnt/Desi

Inga kommentarer: