torsdag, maj 29, 2008

Sleepy- head..

Ja..lite trött och seg idag är jag faktiskt.. Det var kanonroligt igår!! Har vila från träningen idag, så jag behöver inte ha nåt dåligt samvete för att jag sov bort halva dagen och fortfarande inte gör särskilt många knop.. Har gått långis med hunden, och det är vad aktiviteter jag tänker genomföra idag ;)

Nå..helgen! Grisfesten var otroligt rolig! 100 personer i en lada på landet, med liveband och lekar och ooootroligt god gris.
Jag åt så att jag trodde att jag skulle spricka :)
Efter grisfesten bar det av med hyrbussen in till staden för utgång.
Det blev inte mindre än två ställen under timmen..man är snabb och listig ibland.
Summering: Skitkul kväll!



På söndagen var det mors dag och den firades hemma hos mamma och pappa med hela familjen. Vi hade jättefint väder och satt ute i trädgården hela dagen..bara slappade i varsin solstol och mådde gott efter tårta och kaffe.
Kvällen var inplanerad filmkväll, bio, men slutade med käk på stan och film hemma i soffan istället..nästan bättre!

Sooommar/Desi

Inga kommentarer: