onsdag, maj 28, 2008

Minimuck!

Det har varit en alldeles för kort vistelse hemma i Skåne! För varje gång som jag åker därifrån så undrar jag vart alla dagarna tog vägen och längtar tillbaka.. Det trodde jag aldrig när jag valde att flytta därifrån! Framförallt nu mot sommaren..jag älskar Skåne och alla människor där som får mig att må så bra.

Sitter lite stressad nu, har precis kommit tillbaka och börjat packa upp och om 40minuter blir jag hämtad för att genomföra minimuck med besväringarna och kollegorna på Nivå. Ska bli kul! Riktiga muck är på fredag, så jag antar att det bara blir uppvärmning idag ;)

Jag lovar att återberätta helgen och allt roligt som hänt imorgon, men tills dess vill jag dela med mig av min lycka:

  • Jag har haft en uuuunderbar helg!
  • Jag tränade mitt första pass i går efter två veckors sjukdom- och det kändes BRA!!
  • Jag har grym träningsvärk!
  • Jag längtar till nästa träning på fredag
  • Jag är skitnöjd med nya frisyren som fortfarande känns som frihet
  • Alla andra verkar också gilla min nya frissa ;)
  • Jag har vårfjärilar i magen!!
Sommarnatt.../Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig skåne är underbart. Jag har med varigt sjuk och inte tränat så mycket.
Björn

Anonym sa...

Njut av framtidsvågen! All lycka!

-=LiMeX=- sa...

Skåne! o.O