torsdag, maj 22, 2008

Indiana Jones!

Dagen har avslutats på ett enormt trevligt sätt: bio med gänget och filmen var Indidana Jones. Han börjar bli lite till åldern Harrison Ford, men filmen var en rolig uppföljare på gamla klassiker, klart sevärd om man gillade de gamla filmerna. Lite nostalgi!

Innan dess har jag haft kundbesök, och långpromenad med Lobo. Börjar känna mig piggare, inte lika ont i halsen..men jag ökar fortfarande snabbt i puls vid ansträngning. Så beslutet att inte träna denna veckan heller var nog klokt, även om jag kan komma på mig själv med att iallafall mentalt vara på väg dit- och får hejda mig.

Dagens miss är det tomma kylskåpet som jag inte fyllt på eftersom jag ändå ska ner till Skåne i helgen, så när hungern kurrade i magen efter jobb så möttes jag av- just det, ett tomt kylskåp. Fick skrapa lite i kanterna för att få ihopa något nyttigt och mättande, och lyckades faktiskt trolla fram ett mål som jag lätt kommer att använda mig av i fortsättningen:

Mjukt tacoskal, som jag fyllde med stekt kycklingfilé (rester), lite stekt påläggskalkon, rörde i ett ägg i pannan så att det blev som en pytt. På det la jag keso och smaksatte med Aivar Relish. Det blev skitgott!!












3 dagar kvar!/Desi

3 kommentarer:

Frida sa...

vad 17 har du skrivit på tummen!? :P

FitnessDesi sa...

Haha.. Du ska då alltid lägga märke till allt...

Frida sa...

så klart ;)