onsdag, maj 21, 2008

Duffy

Den obligatoriska tjejkvällen hos Angelican är över och ännu ett avsnitt av Desperate Housewives är analyserat ;) Som alltid lika trevligt, fnissigt och älskvärt! Angelican, Theresian och jag..

Dagens fråga var egentligen om ni tycker att jag borde köpa bilen med stort B.. men jag ändrar den till:

Fungerar det inte längre att skriva kommentarer till mina inlägg, eller ska jag lägga ner hela projektet..verkar ju inte som att någon läser ändå?!!

Jag har injicerat Duffy i mitt blod, och nu kan jag inte vara utan..

Mot morgondagen/Desi

6 kommentarer:

Anonym sa...

Analys av Desperate Housewifes!?! :)
Jag analyserar det livet varje dag ju! Och det är precis som på TV... NOT!
Ha en bra dag!/Rebecca
www.pardubice.blogg.se

Snyggt överkast förreste. Vill också ha!

Anonym sa...

Jag läser, jag lovar!

Frida sa...

du veet att jag läser, jag menar kl är 25 över åtta och jag har soovmorgon, och jag läser din blogg haha, jag har ju inget liv men det kan ju vara ganska så intressant att läsa en seriös blogg emellanåt :)

Anonym sa...

Mig har du inte heller blivit av med..
Bilen är snygg och får bara vovven plats så är det väl bara att köra! Själv älskar jag att köra automat med mkt motor!
Kram Anna (Ing2)

Anonym sa...

Jo jo jo. Jag läser slavsiskt... dålig på o kommentera bara. Hr hmm...:) I LOVE bilen. Den e hur giii som helst. KÖP den! Well yes, denna helgen *läs 23-25/5;) Då ses vi i dimman sweetie, (eller några glas vin-dimman iallefall.) Ska grilla me familj o vänner på lördagen, sen blir det 9:onde våningen. Puss me smack*:)

FitnessDesi sa...

YES!! 9:e våningen.. I´ll see you there!!