torsdag, maj 29, 2008

Framtiden.

Jag är laddad nu, har väntat så länge (två veckor..) på att få komma igång med träningen igen.. Har träningsvärk idag med och det var en skön känsla att känna imorse efter så lång tid!
Planeringen ser ut såhär:

Mån: Ben, mage
Tis: Bröst, biceps
Ons: Vila
Tors: Rygg, baksida axel (Chins!!)
Fre: Ben, mage
Lör: Triceps, axlar (Dips!!)
Sön: Vila

I och med att vilan är utspridd i veckan lämnar det stora möjligheter för förändringar i planeringen beroende på jobb och annat som kan dyka upp och störa i programmet. Jag ska satsa mot chins och dips nu, och vartannat ryggpass ska jag avsluta med roddmaskinen på tid. Mest för att hålla koll på så att jag förbättrar mig..annars blir det kanske att tänka om inför tävlingen?

Hepp hepp/Desi

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Här kommer en liten rapport ifrån Anna&Cecilia! Anna är outröttlig och jätteduktig:) Som supportande mamma så har jag också hakat på. Jag får ju ändå laga maten så varför inte.. Kvällen har vi ägnat på gymmet! Detta är superkul!!

FitnessDesi sa...

Åh!! Gud vad roligt!! Känns superkul att du också hänger på, alltid roligare och lättare om man är två. Kul att ni är nöjda med upplägget! Bara hör av er om ni har frågor! Kram