onsdag, januari 02, 2008

Ny frossa...

...denna gång i form av feber..inte lika lustfyllt som god mat med andra ord.. Har dock inte behövt dras med det särskilt länge, och jag lider väl inte så fruktansvärt av det..men MIN TRÄNING..!

Har inte gjort en knop sedan en vecka tillbaka.. Det närmsta träning jag har kommit är sittandes på en skoter i fjällen, inte såå jobbigt- men underbart kul och vackert! Det var dessvärre dåligt med snö ( i min värld är den mängden snö allt annat än dålig..men nu är det ju norrlänningen som bestämmer måtten;) så vi kunde bara köra efter lederna, och det var mycket gropigt..
Men det var vackert iallafall, jag har njutit som tusan av både natur och väder men mest av sällskapet!

Jag vill passa på att sända en försenad nyårhälsning till alla er som läser den, framförallt till er som skickade söta sms på nyårsafton- som ni förstår så hade jag ingen täckning på mobilen..Men tack tack..jag fick dem ju väl tillbaka i civilisationen.

Nu ska jag slappa ytterligare några dagar innan jag återgår till vardagen..

Puss och mys// Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt härligt År på dig också!