lördag, januari 12, 2008

Fredag som i dagen innan ätardag!

Hade tänkt flexa från jobb idag, men hade lite att förbereda inför nästa vecka så jag tog mig dit ändå. När jag ändå var där så passade jag på att utnyttja överbliven tid åt att träna, det blev 55min Combat...dock alldeles ensam, så det blir ju inte riktigt samma glädje i det då. Men trött blev jag!! Nice!
Ätit hela dagen idag känns det som. Det tar ungefär 20 min efter en måltid så kommer hungerskänslorna smygande tillbaka.. Fasar för de sista veckorna. Ber redan nu om styrka att stå ut och om tålamod från min omgivning när mitt hungersmonster vaknar..

Har haft en riktigt trevlig dag, hann med en shoppingtur till Kna där jag införskaffade tre stycken nya prydnadsänglar.. jag ääälskar verkligen änglar :)

Imorgon blir det morgonpromenad, mätning och ÄTARDAG! Jag ska käka sushi!! Är glad som ett barn på julafton bara jag tänker på det...

Sussa sött// Desi

Inga kommentarer: