onsdag, januari 16, 2008

Vinterväder!

...eller inte.. Regn, regn och åter regn. Ingen snö här inte.

Idag har jag haft riktigt roligt! Förmiddagen var inomhustjänst och väldigt lugn, men tiden gick snabbt och jag och Bumbi hann med att köra skiten ur varandra på gymet. Bröst, axlar och triceps idag, och vi inledde modigt (dumdristigt?) nog med 8 set "Bulgaren".
Ja, den visste var den tog!

Eftermiddagen gick om möjligt ÄNNU snabbare, vi övade strid med utbildningstroppen. Så jäkla roligt!! Var som vanligt uppåt och taggad när jag satte mig i bilen för att åka hem, men av någon anledning gick proppen ur efter 30 minuters pysslande i lägenheten.. Käkade, och hoppades på att finna nya krafter inför boxningen ikväll, men det var bara att inse faktumet att jag inte orkade.. Har nån släng av snuva som stör och jag känner mig slö på morgonen och redan tidigt på kvällen, så jag har beslutat att vila från boxningen denna vecka med. Om jag inte känner mig piggare imorgon vill säga ;)

Har all mat färdig till imorgon sedan tidigare så jag har inte ens behövt lägga tid på det.. Ska rasta Lobo alldeles strax, sen blir det en tidig kväll för mig.

Puss o godnatt//Desi

Inga kommentarer: