lördag, januari 19, 2008

Go´kväll

Hå hå jaja.. dagen har passerat i sådan hastighet att jag nästan glömt att jag skulle återkomma med mätningsresultaten. Har varit igång konstant tills nu, slutade jobba kl.22.00 och så fort jag skrivit färdigt här ska mitt huvud få landa på kudden!


Jag har krympt! Inte på något otrevligt, obehagligt förnedrande sätt- utan på mina fettpunkter! Trodde att jag skulle snitta en centimeter i veckan nu eftersom jag fick det resultatet i lördags, men jag har gjort bättre än så! 2cm!! Och då utan förändring på rumpa, lår och armar.. Nu är jag lika stolt över mig själv som jag var över Bumbi förra lördagen när hon hade 2.08cm minskning. Känns så jäkla bra!

Belöningen var självklart ÄTARDAG!! Unnade mig Sushi ( nån som är förvånad?) och ikväll har jag ätit chooookelau, I love! Känner mig naturligtvis proppmätt och magen står som en kanonkula, men jag räknar iskallt med att vara snygg igen imorgon ;)


Imorgon ska jag köra rygg, vilket innebär chins- utan Bumbi. Så nu blir det upp till bevis om min styrka sitter i huvudet för att jag vet att jag är passad, eller om den verkligen sitter i ryggen..

Ta en öl för mig med alla ni partyfreaks som är ute ikväll!!
//Desi

Inga kommentarer: