söndag, januari 27, 2008

Bröllopsmässa


Mustaschkonserten igår var grym. Mindre grymt var alla fulla människor som inte hade förstånd att endast dansa med sig själv och sina egna fötter, utan försökte flytta allt i sin väg medan de rockade till musiken. Själva lyckades vi skrapa ihopa en hel nykterhetspatrull, där det bar sig så väl att vi var många i gänget som hade lågsäsong för fest just nu. Ljudvolymen på förfesten skulle dock lätt kunnat tolkas som raka motsatsen!

Upp i tid imorse och drog med mig Ullisen på bröllopsmässan i Ronneby där vi igår förberedde min monter, så det var bara lite finjustering som krävdes innan vi var redo att möta publiken. Ganska mycket folk där och många som var nyfikna på mina produkter. Kul!
Modevisning gånger två var höjdpunkten för de flesta, himmel vad snygga modellerna var!


















Hade med andra ord vilo- och ätardag idag, så jäkla gött!! Käkade lite smörgåstårta på mässan,
och laxsnittar som fanns i montern intill min... Får väl vara tacksam att bakelserna fanns i motsatta delen av lokalen :)

Väl hemma gjorde jag en suveränt god lasagne, lovar att bifoga recept imorgon.. Nu ska jag ligga på soffan och äta jordgubbar...

Mums// Desi

1 kommentar:

Julia sa...

Så roligt att träffa dig! Vad fin du är och så duktig!
Saknar att prata med dig vännen
Ta hand om dig
Kramar