lördag, januari 26, 2008

Vorbereiten

Morgonpromenad med Slobodan, 40 minuter i ösregn och blåst- men inget stoppar oss!
Styrkan idag bestod i rygg och mage, gick relativt snabbt att gå igenom passet, antingen för att jag börjar bli van och fått in ruljans i passen, eller så har jag glömt nåt...

Mätning imorse och jag var lite glad och lite besviken åt resultatet- blandade känslor med andra ord. Förlust 1.0 cm, och tappat ett kilo till på vågen, och jag börjar undra när tvättbrädan ska bli total?? Jag suktar.. Ser skillnad på axlarna när jag kollar i spegeln på gymet, mindre underhudsfett.

Har precis kommit hem från förbredelserna inför imorgon då jag ska stå på bröllopsmässan och göra reklam för LEVA och sälja lite av mina produkter.

Nu är det duschen som gäller, och sen blir det Mustaschkonsert- tjihoo!!

Rock on!//Desi

Inga kommentarer: