lördag, januari 26, 2008

Swiiiddewishh!!

Så låter det faktiskt, det där ljudet som far genom kroppen som ett glädjerus!! Jag är i vanliga fall en (väldigt) ödmjuk person, men idag tänker jag slå mig för bröstet och skryta!!
Igår morse ringde telefonen från ett nummer jag inte kände igen, så det var med lite skepsis som jag svarade..
Det var SAMMY!
Inte vilken Sammy som helst, utan- "Personlig tränare till D- Flex och Blossom - Sammy". Han ringde och frågade hur det gick med min träning, hur det gick när jag coachade Daniel i AF i vintras och sådär.. Sedan berättade han att han eventuellt hade ett nytt projekt på gång, och undrade om han kunde mejla mig lite info för att se om det var något jag var intresserad av att vara med på? Om han fick mejla mig? Klart som korvspad!!

Historien bakom min och Sammys kontakt är ett tvådagars- konvent och en trerättersmiddag där vi utbytte diverse realistiska och orealistiska drömmar och mål. Och nu ringde HAN till MIG.. jag måste ha lyckats med att ge ett seriöst intryck..hur det nu gått till ;)
Sammy går för övrigt att se på tv i vår där han leder träningsupplägget för deltagarna i Anna Skippers "Du är vad du äter"..

Tjopp tjopp//Desi- almoust famous

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superkul ju!!!
Spännande att se vad som händer framöver!
Kram

Anonym sa...

Jag e glad för din skull:) Va roligt! Hoppas ni får skoj ikväll, rocka litte från mig me;) Puss

Anonym sa...

oj oj.. det var jag som skrev.. hahahaha. whitedahlias.blogg.se