tisdag, januari 22, 2008

Home sweet home

Åh, så skönt det är att komma hem!
Kastade nästan stridssäcken ifrån mig på golvet och gick sen ett varv i lägenheten bara för att... så jäkla skönt att komma hem efter en jobbhelg som varit oändlig.

Hunnit med att köra styrkan utan stress idag, två övningar på bröst och axlar, och en övning triceps. det räcker gott och väl med en, är helt slut i armarna redan när jag börjar..hehe- som vanligt!
På väg hem från jobb stannade jag faktiskt till i stan och solade! Kan knappt minnas när jag gjorde det sist, himmel vad avslappnande. Jag somnade på stört :)

Kvällen blir lugn. Ska kolla handbollen tänkte jag och göra en ostkaka till kvällsmat. Inget annat hemma, så det blir storhandling imorgon.

Mysbyxa// Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Körde också bröst och triceps idag. Det gick riktigt bra =) Nu får du jämföra om grabbarna på tv är lika vassa som oss =) puss och kram
//Kekke

Anonym sa...

Nja, oklart om de är lika duktiga som vi, möjligen liiite bättre bollkontroll? Fast du vinner väl i det med ;)

Julia sa...

hej tjejen
Jo vi är upptagna båda två men hade varit roligt att ses. Hoppas allt är bra
Kramar Julia
Hälsa Ulrika